Afstudeer Expositie 2014

De eerste week van juli 2014 was mijn afstudeer expositie voor mijn studie Illustration Design op Artez hoge school voor de Kunsten. Binnen had ik een presentatie aan de muur waar mensen mijn droomwereld konden bekijken en daarnaast had ik een Expopopupshop waarmee ik mijzelf door de academie verplaatste. Bij mijn presentatie binnen stond een sokkel met een plattegrond van de academie erop geïllustreerd, daarop stond een houten blokje met mijn logo erop en de tekst ‘vandaag sta ik hier!’. Een houten installatie die ik zelf ontworpen en gemaakt heb, makkelijk in elkaar te klappen is en op mijn fietskar te verplaatsen is.


De Expopoppshop heeft op vier verschillende plekken gestaan binnen de academie. Het idee is ontstaan omdat ik een presentatie wilde maken die los zou staan van de muren van de academie en op een of andere manier mijn stempel achterlaat op verschillende plekken. In mijn Expopopupshop verkocht ik producten die ik gemaakt had geïnspireerd op mijn werk die ik binnen presenteerde. Om mijn illustraties te verwerken in producten worden mijn illustraties toegankelijker voor iedereen.

expobuiten expok1 expok2expok3 expok4 expok5 expok6 expok7 expok8 expok9 expok10 expok11 expok12 expoophetgras expoophetgras2

Leave a Reply

